.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نشست سالانه دفاتر استانی خبرگزاری فارس
سرپرستی خبرگزاری فارس مازندران در کشور برتر شد
شمال نيوز: سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران در نشست سالانه دفاتر استانی خبرگزاری فارس در بخش گزارش‌های اجتماعی و تسلط بسیار مطلوب در رویدادهای خبری، برتر کشور شد.

شمال نيوز: سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران در نشست سالانه دفاتر استانی خبرگزاری فارس در بخش گزارش‌های اجتماعی و تسلط بسیار مطلوب در رویدادهای خبری، برتر کشور شد.

خبرگزاری فارس: سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران برتر کشور شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، در نشست سالانه دفاتر استانی خبرگزاری فارس که به مدت سه روز به میزبانی دفتر خبرگزاری فارس در خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، استان مازندران از استان‌های برتر کشور در شاخص‌های تعریف شده معرفی شد.

استان مازندران برای چندمین سال پیاپی به عنوان یکی از استان‌های برتر نشست سالانه دفاتر استانی خبرگزاری فارس انتخاب می‌شود.

در این نشست، جابر معافی سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران به نمایندگی از همکاران و خبرنگاران شهرهای مازندران شرکت کرد و مورد تجلیل و تقدیر سید نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، مرتضی قمری وفا معاون خبر، حسن کربلایی مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس، یاسر جبرائیلی معاون پژوهش خبرگزاری فارس و... قرار گرفت.

در لوح تقدیر موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس از دفتر خبرگزاری فارس در مازندران به دلیل ارسال گزارش‌های تاثیرگذار در حوزه‌های اجتماعی و تسلط بسیار مطلوب بر حوزه‌های خبری زیر پوشش تقدیر شد.


شمال نيوز كسب اين افتخار را خدمت همكاران گرامي جناب آقاي جابر معافي، سرپرست خبرگزاري فارس در مازندران صميمانه تبريك عرض نموده و از خداوند متعال توفيقات روزافزون را براي اين همكار محترم مسئلت مي‌نمايد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.